Dritt-service og jallaopplegg på Power

Klikk og hent betyr IKKE klikk og vent

Som en av de voksne i en husholdning som teller flere enn 2 personer så er det ikke til å unngå, og innse at, det å klare seg med tørkesnor og/eller stativ er umulig. Vaskemaskin og tørketrommel går daglig, gjerne et par ganger, og vi er helt avhengig at disse maskinene virker. Den siste tiden har vi dessverre måttet innse at tørketrommelen, som nå sikkert er 1 dag over alle klagemuligheter-datoer, ikke tørker tøyet skikkelig. Det går om vi tvangskjører to ganger halvannen time, men det funker jo ikke i lengden, det tar for lang tid.

Da var det bare å krype til korset og begynne lete etter en ny.

Forrige gang vi skulle kjøpe noe havnet vi til slutt på Elkjøp, noe motvillig på grunn av en episode med en mobiltelefon de påstod var fuktskadet, som aldri hadde vært i fuktig miljø engang. Grunnen til at vi havnet der var rett og slett fordi vi den gang også startet på Power, men ble stående der som noen åndsamøber og kope og vente på betjeningen som aldri kom. Etter 20-30 min venting ga vi opp, dro fra butikken, havnet på Elkjøp og kjøpte oppvaskmaskin.

Les denne: Når oppvaskmaskinen ikke vil starte

(dette hjalp ikke den gangen, den var kaputt)

Denne gang tenkte vi at vi skulle være lure. Vi ville handle på Power og ikke Elkjøp (mobiltelefon-greia) og fant derfor en tørketrommel vi tenke kunne passe oss, og benyttet oss av “Klikk og hent” på Power Hønefoss. Bekreftelsen kom, det skulle ta 3-7 dager. Etter 11-12 dager etterlyste vi tørketrommelen og fikk til svar at “den er på vei”. Ytterligere 1 uke gikk (med dobbeltkjøring tørk hjemme) og så kom endelig melding om at bestilt tørketrommel kunne hentes ut.

Fredag dro vi så på Power Hønefoss for å hente ut vår tørketrommel. I meldingen stod det at vi måtte henvende oss i salgsavdelingen for hvitevarer. Vel, allerede nå ante vi ugler i mosen.. måtte vi virkelig gjøre noe annet enn å gå inn, betale, gå ut og kjøre på lageret for å hente?

Etter ca 30 minutter venting på en medarbeider i salgsavdeling hvitevarer gadd vi ikke mer. Da gikk vi til kassen og spurte om det virkelig var sånn at vi ikke bare kunne betale og hente ut tørketrommelen? “Joda, dere kan bare betale nå til meg, men dere må vente på ledig mann i hvitevarer for det er han som må gå på lageret og levere ut varen til dere”….

Power: Fy faen for et møkkaopplegg!!!

Skjønner dere ikke hva “klikk og hent” betyr? Det betyr at vi ikke gidder vente på å bli betjent. Vi har valgt og vil bare betale og hente. Det at dere i tillegg har minimumsbetjening i butikken en fredags ettermiddag i desember betyr vel at dere tjener nok penger det da? Gidder ikke kjøre service for kunder.

Nåvel

Vi dro på Elkjøp vi.

Kjøpte tørketrommel der.

Der tapte dere 5 lapper Power.

Fra nå av begynner vi på Elkjøp.

Fikk kjempeservice av ei drithyggelig dame.

 

#Elkjøp #Power #service #kundevennlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg