Jeg vil slå MammatilMichelle

Jepp, du leste riktig. Jeg vil rett og slett slå Mammatilmichelle. Rett ned i støvlene. Jeg finner det tvingende nødvendig å gjøre det. Det må bare gjøres. Det er på tide. Det spiller ingen rolle om det skal danses eller på andre måter profileres. Hun må slås!

Nå er det selvsagt ikke fysisk slåing jeg snakker om da. Jeg snakker om å slå henne, ja og jeg kan like gjerne slå Stavrum, Martinelunde, Sophieelise, Pilotfrue, Sofienils1, Sraad, Krissy, Stina og Idawulff også på listen over lesere på blogg.no.

Er det fysisk mulig for en ikke-nettavisen-profilert sopp av en amatørblogger å “stjele” plassen på toppen av blogglistene?

Håpet er at så mange som mulig leser og deler innleggene slik at en amatør på bloggfronten inntar bloggtoppen, om så enn bare for en liten stund. Her er de 8 til nå mest leste innleggene…som helt klart tåler å bli lest flere ganger.

Skjære unge mennesker i dagens Norge! er et innlegg som handler om min aversjon og irritasjon over de som sier schylling, schino, schøtt osv uten at de har en talefeil eller andre gode grunner for å snakke på den måten. For de som liker å lese kommentarfelt er dette et gullkorn i tillegg til innlegget.

Ja, vi er et fosterhjem! er et innlegg som handler om hvor forbannet jeg er over alle de som slenger ut dritt, eder og galle mot de som åpner hjemmene sine og hvilken motivasjon de har for å gjøre nettopp dette. Dette kommentarfeltet er også en fryd for øyet.

En mann forelsker seg ikke i kjønnsleppa di! er et innlegg som handler om det at damer, og kanskje spesielt unge kvinner, må slutte å identifisere seg med hva “hollywood-gærningene” driver med. Operasjoner etc på absolutt hele kroppen for å oppfylle hva man tror er et ideal…

En mann og hårfjerning i de intime soner! er et innlegg som handler om en mann som skal fjerne uønsket hårvekst i underlivsområdet og får sviende krem både her og der…

Skamløse bursdagsforeldre! er et innlegg som gir deg som har småbarn, planlegger få barn, kjenner noen som har små barn, eller rett og slett er lærer og trenger input en god kjøreregel for hvordan dette med barnebursdager bør gjøres.

Når oppvaskmaskinen ikke vil starte! er et innlegg der jeg viser hvordan du kan få en oppvaskmaskin som ikke vil starte enkelt i gang igjen om problemet ikke er av mekanisk art. Dette tipset har spart mange for mye penger.

Oppdra ungen din selv! er et innlegg som handler om oppdragelse av barn og hvor basisoppdragelsen skal gjøres uavhengig om du er ung eller gammel mamma og pappa. Det er hjemme det starter, alltid! Her kan du også finne frem popcornet og lese kommentarfeltet..

En mann, en pung, en skalpell! er et innlegg jeg skrev i ettertid av å ha tatt beslutningen om å sterilisere meg. Her gir jeg en personlig detaljert opplevelse av å stille nutsacken til rådighet for en fremmed mann med kniv i handa. Her ligger også linker til et par andre “kroppsinnlegg”…

Det er jo ikke til å stikke under en stol at klarer jeg dette så vanker det grunker og ekstra dollers inn på konto. Jeg skal heller ikke legge skjul på at det akkurat i disse tider hadde vært meget velkomment med faktisk hele 22 lapper ekstra formål en meget spesifikk greie. OG siden jeg ikke har noe spesiell tro på at 22 tusen av mine nærmeste venner kommer til å vippse ei krone hver så er jo blogg en mulighet.

Jeg er selvsagt også åpen for spons, reklame, giveaways, overskuddspenger fra banken, gjenglemte tusenlapper på bingo’n, gratis matkasse i 6 mnd for å spare penger, lottotips fra snåsamannen og alle de synske i Åndenes Makt, snubling over de 51 milla som mangler etter Nokas-ranet, 7 rette på gampelotto, etc

Ps! Hva synes dere om den megabra clickbait’n i overskriften?

Vel, LES, LIK og DEL..

#blogg #bloggtoppen #blogglisten #clickbait

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg