Sorry to skuff you all.. Jeg er ute av topp 10

En 49-åring med litt sæggeræv, litt mage, litt grått hår og utpreget nærsynthet klarte ikke holde trøkket oppe på tross av sterke meninger og rak rygg i kommentarfelt uansett innlegg.

Innlegget om First Price Unger fikk en oppmerksomhet jeg strengt tatt ikke trodde det ville få. Første morgen etter jeg postet det klikket jeg meg rundt på nett og oppdaget plutselig dette:

Selveste Jim (altså Geriatriks) hadde fått vanvittige 14416 klikk og jeg befant meg altså midt i bloggsuppa man enten må ha vært med på Paradise Hotel, gått bloggskrivekurs eller operert alt fra panna til knehasene for å tilhøre. Jeg kan jo ikke annet enn å innrømme at det er litt morsomt, selv om temaet er meget alvorlig, å se seg selv oppe i toppen. Når det er sagt så skulle jeg ønske at mange flere klikket seg inn HER og delte flere av mine tekster… blant annet en som heter “Hva vet du egentlig om den som er syk?”

Det ble ikke noe mindre morsomt dagen etter… og dagen etter det igjen…

Dette ble nesten for mye for en enkel sjel fra Hønefoss som stort sett fikk mer rødt på norskprøve enn den blå pennen jeg skrev prøven med.

Det er ikke mye i papirene mine, og spesielt ikke fra de tidlige årene som skulle tilsi at skriving skulle ligge for meg. Det kan du blant annet lese om her: “Jeg… jeg ble vurdert”.. en “brutal” sannhet fra barneskolen på sent 70 tidlig 80 tall.

I dag begynner hverdagen å komme tilbake. Det er fortsatt mange klikk fra i går som holder meg oppe på listen

men du er nok ikke snåsamannen eller Lilli Bendriss om du spår at jeg fra og med nå bare faller og faller nedover listene ned til det vanlige nivået på 300-800 alt avhengig av hvilke lag som har spilt kamp og ikke i Get og 1-div.

Når det er sagt, jeg skal forsøke å skrive ting som vekker folk. Må jeg banne i overskriften så gjør jeg det. Må jeg skrive om kontroversielle greier så gjør jeg det. Men selge meg gjør jeg ikke. Det er dessverre altfor mange blogger som har begynt bra, men idet de bestemmer seg for å leve av det så selger de seg med reklame for alt mulig drit. Synd.

Nåvel.. i dag er det fredag morgen… og listen ser slik ut:

Som du kan se.. fritt fall.. litt sånn som utseende så det står jo sånn sett i stil.

Jeg avslutter med å linke inn et par innlegg der det ligger flere linker inne. Innlegg jeg skulle håpe mange flere hadde lest. Her og Her

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg